Kerää palaute asiakasvirrasta
Kerää palaute asiakasvirrasta, analysoi ja tee korjaavia toimenpiteitä – tämä kaikki reaaliajassa
” Yritykset, jotka kuuntelevat asiakkaitaan, ovat jopa 60% kannattavampia kuin ne, jotka eivät ”
Digitalisoituminen on muuttanut kuluttajan osto- ja tiedonhankintakäyttäytymistä. Internet, hakukoneet ja sosiaalinen media ovat uudistaneet tapaa hankkia tietoa tuotteista ja palveluista sekä muovanneet ostokäyttäytymistämme kuluttajina. Nyt kuluttaja voi kertoa kokemastaan palvelusta sosiaalisen median kautta miljoonille ihmisille suotuisasti tai epäsuotuisasti.
Modulaarisen arkkitehtuurin avulla voit ottaa käyttöön toimintoja vaiheittain joilla keräät ja analysoit asiakaspalautetta. Kerätystä datasta louhitaan Business Intelligence työkalulla (FB-BI) raportit jotka on aina käytettävissäsi. Myös dataa voidaan hyödyntää myös muissa sovelluksissa – se on sinun valintasi.
Hyödyt:
- Pilvipohjainen palvelu, voit seurata kerättyä dataa toimipaikkakohtaisesti reaaliajassa
- Palvelun laadun seuranta käyttöön nopeasti ja tehokkaasti valmiin tietopankin avulla
- Kaikki hälytykset toimitetaan reaaliajassa missä asiakaskokemus alittaa asetetun kynnyksen
Feedbox – kerää tietoa lähes huomaamattomasti
Feedbox päätelaite – kosketuskäyttöisen tablet tietokoneen sijoitat sinne missä asiakkaat ovat
Paras hetki kerätä palautetta on välittömästi asiakaskokemuksen jälkeen. Kosketuskäyttöinen tiedonkeruuta varten oleva laite antaa asiakkaille mahdollisuuden jakaa ajatuksiaan heti paikan päällä vastaamalla nopeasti valmiiksi mietittyihin kysymyksiin. Kysymykset ovat muokattavissa kohteen mukaan hallintapalvelun kautta pilvessä, toimipaikka / alue / ketju / aika -tasolla jne. Tämä mahdollistaa yrityksen johdon sitouttamisen vuoropuheluun paikasta riippumatta asiakkaiden kanssa. Vastaukset välittyy reaaliaikaisesti vastuuhenkilölle ja johdolle, myös hälytykset (!) jolloin voidaan aloittaa välittömästi tarvittavat toimenpiteet.
Web- tai mobiili Kysely – houkuttele asiakas antamaan palautetta, totuuden hetki kun ohjaat heitä aloitussivulta palautekyselyyn
Hyödynnä asiakkaan kasvavan web-sovellusten käytön myötä mahdollisuus saada palautetta nopeasti ja helposti, lähes mistä tahansa. Aloitussivulle pikalinkki kyselyn avulla QR-koodin, URL, hotspot sisäänkirjautumisruudussa jne, ja tarjota asiakkaille kannustin kertoa mielipiteensä.
Feedbox tiedon käsittely (BI) – analysoi, katsele ja muokkaa palautteen dataa, tämän pohjalta voit kehittää käytännöllisempiä toimintoja
Muokkaa palautteen näkymää, missä formaatissa ja kuka tietoa saa käyttöönsä. Asiakaskohtainen Feedbox Index laskee ”tiivistelmä” annettujen arvojen pohjalta, yleistä CEM suorituskykyä jota voit verrata toimialan suorituskykyyn (industry benchmarks). Lisäksi kehittynyt analyysi antaa välineitä ja käytännöllisiä oivalluksia kuten ennustaa asiakaspalvelun ongelmat perustuen kertyneeseen dataan.