Käyttämällä SmartGroupin Q-Flow:n joustavaa, monikanavaisia viestintä ominaisuuksia, voi sisällyttää potilaiden vastaukset ennakoivana askeleena hoitopolulla. Esimerkiksi online-lomakkeen täyttäminen voi määrittää – ja edistää – potilaan hoitopolkua kohti parempaa palvelua ja parempaa terveyttä.
Tarjoamalla potilaille avoin kommunikaatiokanava, paranee myös kliinisen toiminnan suorituskyky vähenevillä kyselyillä ja mekaanisilla ajanvarauksilla joustavamman varauskalenterin ja paremman palvelun myötä. Myös palvelun laadun seuraaminen ja potilaan palautteen kerääminen koko hoivamatkan ajan on tärkeää.
Palvelun tehokas toiminta perustuu asiakasprosessien tilannekuvaan. Q-Flow:n ytimessä on interaktiivinen potilaan tunnistus- ja kalenteri, joka hoitaa tapaamisia, varaa resursseja ja huolehtii potilaskeskeisestä vuorovaikutuksesta ja työnkulusta. Palvelu on integroitavissa potilastietojärjestelmiin.
Kysy lisää 🙂