Howazit - Asiakastyytyväisyyden mittaaminen

Asiakaspalaute on asiakkaiden jakamaa tietoja, näkemyksiä, ongelmia ja ehdotuksia heidän kokemuksistaan ​​yrityksen tuotteista, palveluista tai yleisesti asiakaskohtaamisesta. Tätä palautetta voidaan kerätä eri tavoilla, kuten kyselyillä, arvosteluilla, sosiaalisessa mediassa tai suoralla viestinnällä. Se toimii arvokkaana työkaluna yrityksille asiakastyytyväisyyden ymmärtämisessä, tarjontansa parantamisessa ja tietoisten päätösten tekemisessä.

Asiakaspalautteella voit laajentaa ja avata liiketoiminnan potentiaalia, mitata asiakastyytyväisyyttä. Reaaliaikainen palaute on oiva tapa parantaa asiakaskokemusta. Tutustu Howazit-palveluumme.

Mitä hyötyä saat asiakastyytyväisyyden mittaamisesta?

Enää ei riitä, että teemme sovitut asiat laadukkaasti. Asiakas on kerta toisensa jälkeen hurmattava positiivisesti. Tähän tehokas väline on Howazit, jolla voidaan mitata saadun palvelun vaikuttavuutta ja asiakastyytyväisyyttä.

Tutkimusten mukaan asiakas kertoo saamastaan hyvästä palvelusta keskimäärin kolmelle muulle henkilölle. Tyytymätön asiakas kertoo saamastaan huonosta palvelusta keskimäärin 11 muulle henkilölle, esimerkiksi somessa. Tehokas palautekäsittely vahvistaa asiakasuskollisuutta.

Uuden asiakkaan saaminen on yritykselle monta kertaa kalliimpaa kuin vanhan säilyttäminen. Tyytymätön asiakas voidaan muuttaa tyytyväiseksi, kun hänellä on mahdollisuus vaikuttaa palveluun.

Asiakaspalaute on avainasemassa yrityksen kyvyssä sopeutua, kasvaa ja menestyä nykypäivän asiakaskeskeisillä markkinoilla. Älä pidä sitä pelkkänä rutiinitehtävänä, vaan yhtenä liiketoimintastrategiasi ohjaavista voimista.

Vastaaminen on helppoa

Asiakastyytyväisyyden kysymyksiin vastaaminen onnistuu millä tahansa päätelaitteella, jossa on nettiselain, joskus myös off-line tilassa. Tarkoitukseen sopivat kysymykset asetetaan niin, että vastaaminen on nopeaa, mutta myös tarvittaessa personoitua ja henkilökohtaista.

 

Ota yhteyttä ja kysy lisää

Etu- ja sukunimesi.
Jätä puhelinnumerosi, niin olemme sinuun yhteydessä.
Sähköpostiosoite, josta sinut tavoittaa.
Kuvaile hieman käyttökohdetta tai tarpeitanne niin saamme paremman kuvan tarpeistanne.
On tärkeää, että emme häiritse sinua silloin kun olet varattuna. Tämän vuoksi onkin hyvä varata hetki, jolloin voimme syventyä tarpeeseenne yhdessä ja rauhassa.
Valitse palvelu, josta olet kiinnostunut