Kerää palautetta tosiaikaisesti asiakkailtasi
Laajenna ja avaa liiketoiminnan potentiaalia Howazitilla. Mittaa asiakastyytyväisyyttä, hanki reaaliaikaisia näkemyksiä, paranna asiakaskokemusta ja korjaa mahdollinen virhe heti.
Se on paljon enemmän kuin kysely ⇒ Toimi kerätyn palautteen perusteella reaaliajassa
Ole yhteydessä asiakkaisiin heti kohtaamisen jälkeen, tee kysely ja mittaa heidän kokemuksiaan interaktiivisen chatbotin avulla.
Vahvista asiakasuskollisuutta positiivisilla kokemuksilla ja lisää kannattavuutta
Hyödynnä positiivinen kokemus tehdäksesi tyytyväisistä asiakkaista brändilähettiläitä.
Houkuttele tyytyväinen asiakas jakamaan kokemaansa sosiaalisen median kanavissa.
Voita takaisin tyytymättömät asiakkaat – Automaattinen palautteen käsittely
Huomaa huonot kokemukset niiden tapahtuessa. Arvioi niiden vaikutus kyseiseen asiakkaaseen ja toimi välittömästi. Muuta huono kokemus mahdollisuudeksi käynnistämällä korjaavat toimenpiteet, jotka poikkeavat teidän palveluprosessistanne.
Asiakaspalaute on avainasemassa yrityksen kyvyssä sopeutua, kasvaa ja menestyä nykypäivän asiakaskeskeisillä markkinoilla. Älä pidä sitä pelkkänä rutiinitehtävänä, vaan yhtenä liiketoimintastrategiasi ohjaavista voimista.