Taloyhtiöissä digitaalisuus kolkuttelee ovella, sen tuomat mahdollisuudet ovat jo näkyvissä. Sähköistyminen tarkoittaa isoa harppausta avoimuudessa.
Tieto, joka ennen oli vain isännöitsijän tai hallituksen saatavilla, näkyykin jatkossa osakkaille ja asukkaille. Nyt voi seurata tosiaikaisesti miten remontti etenee tai Asukas voi tilata kotiin erilaisia palveluja.
Kotikatu portaalin kautta taloyhtiön sähköinen asiointi, parturin varaaminen, vaikka pizzan tilaaminen onnistuu helpon käyttöliittymän avulla millä tahansa päätelaitteella jolla pääsee nettiin ja vielä tilaajan omalla äidinkielellä.
Hallituksen ja isännöitsijän yhteistyö
Taloyhtiön hallituksella on vastuu taloyhtiön toiminnasta. Sen on pystyttävä myös jälkikäteen osoittamaan menetelleensä huolellisesti. Isännöitsijä huolehtii siitä että päätökset tehdään lainmukaisesti, hallitus saa tietoa ja käyttää riittävästi asiantuntijoita apunaan. Jotta taloyhtiön hallitus voi toimia vastuullisesti ja huolellisesti, sen on tunnettava taloyhtiön tilanne tarpeeksi hyvin ja valmisteltava päätökset tarkasti.
Kotikatu valvoo ja raportoi
Jotta taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja ja hallituksen jäsenet voivat levollisin mielin jättää kiinteistön huolenpidon alan ammattilaisille, taloyhtiön on hyvä varmistaa että asiat hoituvat,
valvonta pelaa ja turhat kuluerät pysyvät kurissa. Kotikadun SmartHome tuo raportoinnin ja seurannan mobiilisti saataville, se voi olla jopa läpinäkyvää, sitä tavoitellaan!
Tiesitkö? Hallitus on vastuussa siitä, että osakkaat ja asukkaat saavat taloyhtiössä riittävästi tietoa!
Kerro yhteystietosi, tutustu palveluun ja sovitaan teidän Kotikatu – taloyhtiön palvelukanavan käyttöönotto.