Tavoitteiden tarkistuslista – Mitkä ominaisuudet ovat yritykselle tärkeimpiä?
-
-
- Tarvitaan tapa, jolla asiakkaat voivat varata aikoja verkossa.
- Tarvitaan virtuaalinen tapa olla vuorovaikutuksessa asiakkaiden kanssa ennen tapaamista.
- Tarvitaan mahdollisuus tavata asiakkaita virtuaalisesti.
- Tarvitaan ilmoitusjärjestelmä, joka kertoo asiakkaille, kun asiakaspalvelija on valmis tapaamaan hänet.
- Tarvitaan turvallinen, reaaliaikainen videopuhelu asiakkaan tapaamiseen virtuaalisesti mistä tahansa.
- Tarvitaan ratkaisu, joka antaa asiakaspalvelijalle yleiskuvan siitä, kuka odottaa ja kuinka kauan.
- Tarvitaan ratkaisu, joka tuottaa dataa, jota voi käyttää asiakaskokemuksen parantamiseen.
- Tarvitaan virtuaalinen tapa harjoittaa liiketoimintaa samalla tavalla kuin kasvotusten tapaaminen.
- Tarvitaan tapa muistuttaa asiakasta tapaamisessa käsitellyistä asioista.
- Tarvitaan keino vähentää ihmisten turhaa jonottamista rajoittamatta liiketoimintaa.
- Tarvitaanko keino tulostaa vierailija nimilappu, ranneke tai jotain muuta?
-
Esittelyssä Q-Flow
Q-Flow on palvelualusta, jonka avulla yritykset voivat olla yhteydessä asiakkaisiinsa mistä tahansa. Halutaan sitten vähentää odotustilassa olevien ihmisten turhaa odottamista tai kommunikoida heidän kanssaan virtuaalisesti, tämä ohjelmisto virtaviivaistaa tapaamisen kokemusta. Q-Flow on paketti, joka sisältää kolme erilaista ratkaisua: Odota missä tahansa, Sisäänkirjautuminen missä tahansa tai Tapaa asiakaspalvelija missä tahansa. Yhdessä nämä työkalut helpottavat asiakkaiden tapaamisten varaamista ja niihin osallistumista – vähentäen samalla fyysisen kontaktin tarvetta. Tämä all-in-one-tapaamisten palvelualusta tarkistaa kaikki käytettävyyden, skaalautuvuuden ja prosesseja parantavat ominaisuudet.
JULKISHALLINTO
Q-Flow tarjoaa henkilökunnalle laajan valikoiman työkaluja asiakasvirran hallintaan, vastaanottoista aina palvelun loppuunsaattamiseen sekä hallinnon -prosesseihin, kuten lomakkeen käsittelyyn, lupapyyntöjen tarkastukseen jne. Nämä eri työnkulut synkronoituvat, jotta saataisiin saumaton asiakaskokemus. Ajanvarauskalenteri moduulissa on runsaasti ominaisuuksilla, jotka helpottavat itsepalvelun ja kirjautumisen nopeasti ja helposti käyttäen toimittajan tai 3 osapuolen kirjautumiskomponentteja. Erilaisten asiakastietojen ja muiden hyödyllisten tietojen, kuten sisäinen navigointiohje ja lomakkeen täyttöohjeet, voidaan lähettää vierailijalle sähköpostilla tai tekstiviestillä ennen tapaamista. Kts. case study Australian Service NSW (SNSW) ja lisää tästä.
https://youtu.be/tLCjb_mw83M?si=JpxNyiUdAGdy8ORN
TERVEYDENHUOLTO
Q-Flow tarjoaa laajan valikoiman työkaluja potilaan hoitopolun hallintaan. Se on digitaalinen terveyskeskus, jossa asiakkaan oma hoitotarpeen arviointi voi alkaa jo kotisohvalta. Saapuvan asiakasvirran käsittely, ajanvaraus, etävastaanotto, tiedonkulun prosessien käsittely, laboratoriotulokset, diagnoosit ja maksutapahtumat.
Ratkaisu synkronoi eri työnkulut saumattomasti potilaan hoitopolun kokemuksen seurannan tuottamiseksi hoitopolun alusta aina sairaalasta kotiuttamiseen ja kotikuntoutuksen seurantaan. Palvelun tehokas toiminta perustuu mm. optimoidun kalenterin käyttöön. Palvelun ytimessä on interaktiivinen potilaan tunnistus- ja kalenteri, joka hoitaa tapaamisia, varaa resursseja ja huolehtii potilaskeskeisestä vuorovaikutuksesta ja työnkulusta sekä integraatiosta potilastietoihin.
Kts. case study Clalit ja lisää tästä.
Katso video, Q-Flow hoitaa potilaan matkaa maailman suurimmassa ensiapusairaalassa.
- Elokuussa 2023 avattu Clalit ensiapusairaala on maailman suurin. Kolmikerroksinen, 8 000 neliömetrin laitos sijaitsee Tel Avivin Sourasky Medical Centerissä.
https://youtu.be/zkQN4E06Ewohttps://youtu.be/fGZYU6Im_LY?si=b0IHkyoUAfzZohF8
TELEOPERAATTORIT
Maailmassa teleoperaattorit kamppailevat erottuakseen kilpailijoista. Yksilöllinen asiakaskokemus on avain menestykseen. Q-Flow hallitsee myymälän asiakaskohtaamisen jossa älykkäät ratkaisut huomioivat asiakkaiden tarpeet ja odotukset sekä ympäröivän mediakanavan. Q-Flow televiestinnän ratkaisu yhdistää saumattomasti myymälän palveluprosessien hallinnan ja digitaalisen median hallinnan korvaten päällekkäiset tietojärjestelmät, jotka aiemmin edellytettiin vastaavien tehtävien suorittamiseksi. Q-Flow tehostaa myyntiä ja asiakaspalvelun laatua, se parantaa sen läpäisykykyä. Palvelu antaa johdolle hyvän kuvan toimipisteiden toiminnasta sekä parantaa yleisesti asiakastyytyväisyyttä.
Kts. case study Telefonica ja lisää tästä.
https://youtu.be/ZCOjuIn_71Q?si=UANvqEt97qd0t591
PANKKI / VAKUUTUS
Tärkeä osa Q-Flow:n ratkaisua on asiakaspalvelun ja tapaamisten hallinta. Asiakaspalvelijat voivat suunnitella päivää etukäteen, sen sijaan, että odottavat satunnaisia sisään tulevia asiakkaita. Näin he voivat toimia tehokkaammin ja parantaa yleistä suorituskykyä. Ohjelmisto optimoi asiakastapaamisen hallinnan kaikki osa-alueet, kuten asiakaspalvelijoiden määrän, asiakkaiden ennakkoon tapahtuvan viestinnän, sekä asianmukaisen käsittelyn saapumisen yhteydessä. Palvelu voi sisältää täydellisen asiakashallintapaketin; henkilökohtaista sisältöä suorien viestintäkanavien, kuten SMS, sähköpostin ja painettujen esitysten kautta sekä digitaaliset kanavat, infonäytöt, interaktiiviset kioskit ja infoseinät. Myös kanavien ja prosessitietojen yhdistelmä (esimerkiksi jonotusominaisuudet) takaavat hyvän näkyvyyden ollen lisäpanostus markkinointikampanjoihin.
Kts. case study Becu ja lisää tästä.
https://youtu.be/Y3jlw_N_tFU?si=eNNXkRjSArV08fZq
OPPILAITOKSET
Olipa opiskelija hakemassa hallinnollista tukea tai tietoja eri koulujen tiedekunnista, palvelun tehokkuus on avainasemassa. Q-Flow tarjoaa ratkaisun oppilaitosten tarpeisiin. Opiskelijoiden tietokantojen integroinnin kautta se tuo esille opiskelijapalvelut, lisää tehokkuutta ja täyttää kaikki toiminnalliset vaatimukset ja tavoitteet. Q-Flow tunnistaa opiskelijat sisäänkirjautumisen yhteydessä, hallitsee jonoja, priorisoi ja seuraa odotusaikoja maksimoimalla tehokkuuden. Opiskelijat eivät vietä aikaa pitkissä jonoissa; sen sijaan he saavat saumatonta ja nopeaa palvelua. Infonäytöt voidaan liittää jononhallintajärjestelmän kanssa ohjaamaan opiskelijoita asianmukaiseen palvelupisteeseen ja esittelemään palveluja ja jonon edistystä.
Kts. case study Durham Collage ja lisää tästä.
https://youtu.be/2QwhoP5_y5I?si=4AOx6KgfNSf409yo
ERIKOISKAUPPA
Q-Flow yhdistää saumattomasti myymälän palveluprosessit ja digitaalisen median hallinnan korvaten päällekkäiset tietojärjestelmät, jotka aiemmin edellytettiin vastaavien tehtävien suorittamiseksi. Se parantaa myyntiä, asiakaspalvelun tehokkuutta ja läpäisykykyä sekä antaa johdolle hyvän kuvan toimipisteiden toiminnasta ja parantaa asiakastyytyväisyyttä. Asiakaspalvelun ajan varaaminen kaupassa on uutta. Näin myyntihenkilökunta voi suunnitella päivänsä etukäteen, sen sijaan, että odottaisivat satunnaisia sisään tulevia asiakkaita. Palvelu tarjoaa kehittyneen ratkaisun kaupan asiakasvirran hallintaan. Q-Flow ohjaa asiakkaan sopivimman myyjän tai huoltoedustajan luokse asiakasprofiilin perusteella. Asiakkaita voidaan asettaa etusijalle heidän profiilinsa tai klubin jäsenyytensä, kauppasumman tai muun liiketoimintasäännön mukaan.
Kts. case study DMV ja lisää tästä.
https://youtu.be/fdvzpPhRc4Q?si=dGw5ajyHtuAtD3yz
SmartGroupin kumppani Q-nomy Inc on vuodesta 2002 kehittänyt, myynyt ja toteuttanut ohjelmistoratkaisuja, jotka auttavat organisaatioita parantamaan asiakaskokemusta eri toimipisteissä ja myymälöissä. Q-nomyn visiona on saada kaikki irti jokaisesta asiakkaan vierailusta: enemmän myyntiä, suurempi asiakastyytyväisyys.
Katso lisää referenssejä tästä.
Kiinnostuitko? Kerro yhteystietosi niin olemme yhteydessä ja jutellaan lisää.