Hyödynnä verkkokaupan analytiikkaa

Tutki innovatiivisia tapoja, omaksua sähköisen kaupankäynnin analytiikkaa parantaaksesi asiakaskokemusta ja saadaksesi myynnin kasvua. 

https://www.smartgroup.fi/stg_85763/wp-content/uploads/2022/12/Shopic-uudenlainen-ostoskayttaytyminen.mp4

Tieto parantaa asiakkaan ostokokemusta

Asiakkaan ostokokemus ei ole ainoa syy siihen, miksi päivittäistavarakaupat ottavat käyttöön asiakaspalvelua parantavia tekniikoita. Tiedon kerääminen antaa kaupalle mahdollisuuden ymmärtää enemmän asiakkaan käyttäytymistä, tutustua asiakkaan ostospolkuun, seurata asiakkaan mieltymyksiä tai mistä tuotteista asiakas päättää luopua juuri ennen maksamista ja paljon muuta.

Täydellinen digitalisointialusta vähittäiskauppaan

Shopic tuo verkkokaupan parhaat puolet fyysiseen myymään: interaktiivisen, henkilökohtaisen ja helpon ostoskokemuksen datapohjaisen kaupan optimoinnin avulla.

NÄIN SE TOIMII:

  • Ota päätelaite lataustelineestä:
    • Tekoälyllä toimiva, kiinnityslaite tekee minkä tahansa tavallisen ostoskorin älykkääksi, vähittäiskaupan mediakanavaksi ja tiedonkerääjäksi.
  • Minimaalisia myymälämuutoksia:
    • laturihylly yksikkö ja muovikiinnikkeet olemassa oleviin kärryihin
  • Ei häiritse ostotottumuksia:
    • käynnin päätteeksi päätelaite palautetaan hyllylleen ja kärryn voi rullata parkkipaikalle.
  • Laitteessa tapahtuva käsittely:
    • alhainen viive, eikä yhteyksien päivitystä tarvita.
  • Älykkäät osat erotettuna kärryjen korkeista vaihtokerroista (~30 % p/a)

  • Helppokäyttöinen ja informatiivinen 
    • Markkinoiden kypsin älykärryratkaisu tekee ostoksista niin yksinkertaista ja sujuvaa
  • Käyttää tietokonenäköä
    • tunnistaakseen automaattisesti lisätyt tai poistetut tuotteen yli 99,9 % tarkkuudella.
  • Täysin läpinäkyvä:
    • näyttää ostosten summat jatkuvasti suurella kosketusnäytöllä.
  • Auttaa ostajia navigoimaan kaupassa
  • Ei kassalinjoja:
    • maksa mobiilisti ostoskorissa ja mene

 

Päivittäistavaroiden ostaminen voi olla nopeaa ja kätevää, ilman jonottamista kassalla. Shopic käyttää tietokonenäköä tuotteiden lisäysten havaitsemiseen. Se näyttää suoran laskun kosketusnäytöllä ja antaa ostajien ohittaa kassajonot.  

Nopea, aikaa säästävä maksutapahtuma älykärryillä: 

Ole yhteydessä, tai laita meille tietosi niin jutellaan lisää!

Etu- ja sukunimesi.Jätä puhelinnumerosi, niin olemme sinuun yhteydessä.Sähköpostiosoite, josta sinut tavoittaa.Kuvaile hieman käyttökohdetta tai tarpeitanne niin saamme paremman kuvan tarpeistanne.On tärkeää, että emme häiritse sinua silloin kun olet varattuna. Tämän vuoksi onkin hyvä varata hetki, jolloin voimme syventyä tarpeeseenne yhdessä ja rauhassa.

Valitse palvelu, josta olet kiinnostunut