Luottamuspula on kohtalokasta, sillä isännöitsijällä on asiakkaan rahakirstun avain.

Kotikatu tuo läpinäkyvyyttä toimintaan

Valitettavan suuri osa kiinteistöjen hoitokulujen noususta on seurausta puhtaasti taloyhtiöiden huonosta taloudenpidosta. Toisin kuin piti, talkkareiden ja isännöintipalvelujen ulkoistukset ovat lisänneet kuluja. Taloyhtiöiden isännöinnin kustannukset ovat ryöstäytyneet. (KL 20.08.2016)

Tietoa kaivataan, mutta tiedonvälitykseen ei varata resursseja

Tuoreessa selvityksessä 97 % isännöitsijöistä ja 93 % puheenjohtajista sanoi, että viestintään ei ole varattu talousarviossa euroakaan. 72 % isännöitsijöistä ja 76 % puheenjohtajista myöntää, ettei taloyhtiön viestintävastuuta ole määritelty. Näillä eväillä tiedotus ei yksinkertaisesti toimi ja väärät mielikuvat isännöinnistä paisuvat. (Pihaparlamentti 22.08.2016)

Kotikatu tuo sähköiset palvelut kotiin

Jotta taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja sekä hallituksen jäsenet voivat levollisin mielin jättää kiinteistön huolenpidon alan ammattilaisille ja myös asukkaat tietää missä mennään, on hyvä varmistaa että asiat hoituvat, valvonta pelaa ja turhat kuluerät pysyvät kurissa – kaikki voittaa!

Luottamuspula on kohtalokasta, sillä isännöitsijällä on asiakkaan rahakirstun avain.

Kotikatu tuo palvelut ja seurannan mobiilisti saataville, se on läpinäkyvää, sitä tavoitellaan! Tiesithän että hallitus on vastuussa siitä, että osakkaat ja asukkaat saavat taloyhtiössä riittävästi tietoa!

Kerro yhteystietosi, tutustu palveluun ja sovitaan Kotikatu palvelukanavan tarkempi esittely.