Käyttöesimerkkejä
Julkishallinto
Q-Flow tarjoaa henkilökunnalle laajan valikoiman työkaluja asiakasvirran hallintaan. Ominaisuuksiin kuuluu vastaanotto, palvelun loppuun saattaminen ja hallinnon prosessit, kuten lomakkeen käsittely ja lupapyyntöjen tarkastus. Kun työkulut voidaan synkronoida, saadaan saumaton asiakaskokemus.
Ajanvarauskalenterimoduulissa on runsaasti ominaisuuksilla, jotka helpottavat itsepalvelua ja kirjautumista. Erilaiset asiakastietodot voidaan lähettää vierailijalle sähköpostilla tai tekstiviestillä ennen tapaamista. Palveluun saadaan myös esimerkiksi sisäinen navigointiohje ja lomakkeen täyttöohjeet.
Katso videolta esimerkki sovelluksen toiminnasta.
Teleoperaattorit
Maailmassa teleoperaattorit kamppailevat erottuakseen kilpailijoista. Yksilöllinen asiakaskokemus on avain menestykseen. Q-Flow hallitsee myymälän asiakaskohtaamisen, jossa älykkäät ratkaisut huomioivat asiakkaiden tarpeet ja ympäristön. Q-Flow televiestinnän ratkaisu yhdistää myymälän palveluprosessien hallinnan ja digitaalisen median hallinnan – päällekäisille tietojärjestelmille ei ole enää tarvetta. Q-Flow tehostaa myyntiä ja asiakaspalvelun laatua, sekä parantaa sen läpäisykykyä. Palvelu antaa johdolle hyvän kuvan toimipisteiden toiminnasta sekä parantaa yleisesti asiakastyytyväisyyttä.
Tutustu videolta virtuaaliseen aulaan:
Pankki / Vakuutus
Tärkeä osa Q-Flow:n ratkaisua on asiakaspalvelun ja tapaamisten hallinta. Ratkaisulla asiakaspalvelijat voivat suunnitella päivää etukäteen, sen sijaan, että odottavat satunnaisia asiakkaita. Tämä parantaa yleistä suorituskykyä ja ajanhallintaa.
Ohjelmisto optimoi asiakastapaamisen hallinnan kaikki osa-alueet, kuten asiakaspalvelijoiden määrän, asiakkaiden ennakkoon tapahtuvan viestinnän, sekä asianmukaisen käsittelyn saapumisen yhteydessä. Palvelu voi sisältää täydellisen asiakashallintapaketin; henkilökohtaista sisältöä SMS ja sähköpostiviestinnässä, sekä hallintaa digitaalisissa kanavissa kuten, infonäytöt, interaktiiviset kioskit ja infoseinät. Myös jonotusominaisuudet löytyvät.
Tutustu videolta Q-Flown pankkipalveluihin:
Terveydenhuolto
Oppilaitokset
Kun opiskelija hakee hallinnollista tukea tai tietoja eri koulujen tiedekunnista, on palvelun tehokkuus avainasemassa. Q-Flow tarjoaa ratkaisun oppilaitosten tarpeisiin. Ratkaisulla voidaan tarjota kaikki tarvittavat opiskelijapalvelut.
Q-Flow tunnistaa opiskelijat sisäänkirjautumisen yhteydessä, hallitsee jonoja sekä priorisoi ja seuraa odotusaikoja. Infonäytöt voidaan liittää jononhallintajärjestelmän kanssa ohjaamaan opiskelijoita oikeaan palvelupisteeseen, jonojen edistystä tai vaikkapa esittelemään luokkakarttoja tai muuta informaatiota.
Tutustu videolta opiskelijapalveluihin:
SmartGroupin kumppani Q-nomy Inc on vuodesta 2002 kehittänyt, myynyt ja toteuttanut ohjelmistoratkaisuja, jotka auttavat organisaatioita parantamaan asiakaskokemusta eri toimipisteissä ja myymälöissä. Q-nomyn visiona on saada kaikki irti jokaisesta asiakkaan vierailusta: enemmän myyntiä, suurempi asiakastyytyväisyys.
Katso lisää referenssejä tästä.